Salesforce Consultant Obowiązki: Pełnienie roli eksperta merytorycznego (SME) podczas rozmów przed-sprzedażowych i analiz wstępnych Zbieranie wymagań klienta poprzez wywiady, analizę dokumentacji, sesje whiteboardingowe itp. Pomoc klientom w definiowaniu celów i zakresu projektów wdrożeniowych CRM Tworzenie artefaktów analitycznych: przypadki użycia, schematy przepływu, wireframes, diagramy UML, BPMN Koordynowanie i monitorowanie realizacji projektu na podstawie wymagań biznesowych i analizy systemu Konfiguracja deklaratywna: tworzenie Flowów, procesów zatwierdzania, reguł walidacyjnych, raportów i dashboardów Przygotowywanie i prezentowanie demonstracji produktów kluczowym interesariuszom Wdrażanie klientów, prowadzenie szkoleń i promowanie najlepszych praktyk w fazie uruchamiania systemu Stałe doskonalenie procesów konsultingowych i wdrożeniowych w firmie Wymagania: Minimum 3 lata doświadczenia z Salesforce i znajomość pełnego cyklu życia oprogra-mowania Umiejętność przekładania koncepcji biznesowych na praktyczne rozwiązania wdrożeniowe Doświadczenie w administracji Salesforce i praca w roli konsultanta Salesforce Znajomość pakietu Salesforce: Sales Cloud, Service Cloud, Experience Cloud, AppExchange Preferowane certyfikaty Salesforce: Administrator, Consultant (Sales/Service/Marketing/Experience Cloud), AI Associate/Specialist Umiejętność rozwiązywania problemów i poprawy procesów biznesowych za pomocą Salesforce Wysokie umiejętności prezentacyjne, komunikacyjne oraz